Drukwerk voor cosmetische markt

Drukwerk voor de cosmetische markt. Hierbij is kwaliteit en uitstraling belangrijk. Huidtinten dienen exact weergeven te worden op papier. Nagellak en lippenstift dienen kleurecht te zijn. Vaak komt hier kennis van kleur bij kijken en dienen beelden nog kleur gecorrigeerd te worden. Daar waar huidtinten en kleuren voornaam zijn dient extra toezicht plaats te vinden. Met behulp van ISO genormeerde kleurproeven kan men vooraf bepalen wat er gedrukt gaat worden. Hierbij wordt extra inspanning verwacht en begeleiding van het proces. Drukwercoaching heeft al vaak klanten blij gemaakt met de begeleiding van deze werkzaamheden. Kennis van kleurcorrectie is een vak want hoe kun je door invloed uit te oefenen op de kleuren geel, magenta, cyaan en zwart ervoor zorgen dat de kleuren juist zijn. Deze kennis is binnen drukwerkcoaching aanwezig, evenals de kennis over papier en karton voor verpakkingen. Bijzondere veredeling op dit drukwerk zodat een aantrekkelijk eindresultaat ontstaat.

  • "Unieke kennis van grafische technieken en producten"

    Lars van der Made, Marketing Manager, Perfectpro B.V.

    Als innovator binnen ons eigen vakgebied werken wij graag aan drukwerk dat de ‘grenzen van de mogelijkheden’ raakt. Mario heeft voor ons talloze uitdagende projecten verzorgd. Van innovatieve materialen en samenstellingen tot unieke vormen en afwerkingen. Door zijn brede netwerk van professionals kan hij ons altijd verrassen met noviteiten, waar we ook dankbaar gebruik van maken. Naast zijn uitgebreide kennis van producten, technieken en processen verloopt ook de communicatie eerlijk en helder. Al met al meer dan voldoende redenen voor ons om de komende jaren ook weer te rekenen op de expertise van Drukwerkcoaching.

  • "Drukkerij met de laagste prijs"

    Yvonne van Erp, directeur, Bolucchi

    Ik heb Mario Klomp gezegd dat ik op zoek ben naar de drukkerij met de laagste prijs. Mario heeft mij daarop geantwoord dat die helaas niet bestaat. Echter hij gaf tegelijkertijd aan dat hij kan zorgen voor de drukkerij met de meest faire prijs. Wij hebben nu geen zorgen meer want elk project wordt steeds neergelegd bij de beste partij. De partij die een grafische opdracht het beste kan uitvoeren op basis van zijn specialisme.

  • "Flexibel, eerlijk en daadkrachtig"

    Daan Zeven, Marketing Officer, Shimano

    Mario heeft me altijd perfect geadviseerd en heeft meerdere internationale projecten geweldig afgeleverd. Zijn enorme kennis van de grafische industrie, gecombineerd met zijn daadkracht en flexibiliteit, heeft er altijd voor gezorgd dat projecten op tijd en binnen budget werden opgeleverd, zelfs als er last-minute wijzigen waren. Bovendien zorgen zijn expertise en zijn grote netwerk ervoor dat je altijd een oplossing op maat krijgt, gecombineerd met een garantie voor een goede prijs. Mario is een van de mensen bij wie ik altijd met het volste vertrouwen projecten heb neergelegd.

  • "Vertrouwd en stipt"

    Edward van den Bosch, directeur, Edvance Marketingcommunicatie

    Ik ken Mario al vele jaren. Als collega en als leverancier. Het fijne van Mario is dat hij recht door zee is en dat je voor 100% aankunt op zijn advies. De grafische expertise heeft hij in decennia opgebouwd. Wil je een messcherpe prijs dan kan dat. Belangrijker nog: De prijs- en kwaliteitverhouding is altijd optimaal. Met andere woorden: dit is gewoon het beste adres. Vertrouwd en stipt.

  • "Post mailing brochures kostenbesparing"

    Directie, Basiq Dental BV

    Als ervaren inkoper heb ik geleerd dat de inkoop van drukwerk een wel heel bijzondere marktkennis vraagt. Toen ik Mario Klomp uitlegde hoe wij onze post mailings georganiseerd hadden en hem vroeg daar eens zijn licht over te laten schijnen, kwam hij met twee voorstellen voor verandering. Ik dacht de aanbodzijde van de grafische markt zelf al goed te kennen, maar dat bleek niet helemaal waar. De twee voorstellen waren overtuigend en we hebben ze uitgevoerd. Hierdoor hebben wij een substantiële kostenreductie kunnen realiseren.

  • "Kleurkaarten t.b.v. kleurstalen houtnerf"

    Lilianne Ceelen, marketing manager, Parthos B.V.

    Mario zoekt naar het best haalbare resultaat als het aankomt op het afstemmen van kleuren. Hij neemt hiervoor uitgebreid de tijd en tracht het optimale te realiseren. Drukwerkcoaching heeft gezorgd dat het drukwerk identiek is aan onze echte kleurstalen.