Brochures, catalogi en Magazines

Steeds vaker gaan bedrijven hun producten of informatie via het internet kenbaar maken. Iedereen, ook Drukwerkcoaching, zoekt op internet zaken die men wil hebben. Via Google vind je bijna altijd wat je zoekt. Toch worden er nog wekelijks veel huis aan huis folders bij de consument bezorgd. Dit is puur om onder de aandacht te blijven bij de consument. Ook u, in de business to business markt, blijft onder de aandacht van uw vaste klant. Doordat de klant steeds vaker via google op zoek gaat zal uw bedrijf naast al uw collega bedrijven komen te staan. Dan is één muisklik voldoende om iets bij uw collega te gaan kopen of een prijs te vergelijken. Wanneer u echter met een brochure, een magazine en of catalogus bij uw klant op het bureau ligt heeft u een voorsprong. Men zal dat fysieke stuk drukwerk ervaren als betrouwbaar, stabiel en kundige op het gebied. Drukwerk fysiek dat bij uw klant aanwezig is heeft hetzelfde effect als een banner die de gehele dag in je beeldscherm verschijnt. Alleen kunnen we die banner op het beeldscherm uitzetten. De klant kan de gedrukte communicatie nog steeds enorm waarderen. Men bekijkt het als het uitkomt en op een verloren moment gaat men toch even bladeren. Drukwerkcoaching kan zorgen dat uw drukwerk gemaakt wordt tegen een redelijke prijs. Daarbij geven we tips en aanwijzingen hoe u kunt meten of uw geïnvesteerd bedrag ook iets extra's opbrengt.

  • "Unieke kennis van grafische technieken en producten"

    Lars van der Made, Marketing Manager, Perfectpro B.V.

    Als innovator binnen ons eigen vakgebied werken wij graag aan drukwerk dat de ‘grenzen van de mogelijkheden’ raakt. Mario heeft voor ons talloze uitdagende projecten verzorgd. Van innovatieve materialen en samenstellingen tot unieke vormen en afwerkingen. Door zijn brede netwerk van professionals kan hij ons altijd verrassen met noviteiten, waar we ook dankbaar gebruik van maken. Naast zijn uitgebreide kennis van producten, technieken en processen verloopt ook de communicatie eerlijk en helder. Al met al meer dan voldoende redenen voor ons om de komende jaren ook weer te rekenen op de expertise van Drukwerkcoaching.

  • "Drukkerij met de laagste prijs"

    Yvonne van Erp, directeur, Bolucchi

    Ik heb Mario Klomp gezegd dat ik op zoek ben naar de drukkerij met de laagste prijs. Mario heeft mij daarop geantwoord dat die helaas niet bestaat. Echter hij gaf tegelijkertijd aan dat hij kan zorgen voor de drukkerij met de meest faire prijs. Wij hebben nu geen zorgen meer want elk project wordt steeds neergelegd bij de beste partij. De partij die een grafische opdracht het beste kan uitvoeren op basis van zijn specialisme.

  • "Flexibel, eerlijk en daadkrachtig"

    Daan Zeven, Marketing Officer, Shimano

    Mario heeft me altijd perfect geadviseerd en heeft meerdere internationale projecten geweldig afgeleverd. Zijn enorme kennis van de grafische industrie, gecombineerd met zijn daadkracht en flexibiliteit, heeft er altijd voor gezorgd dat projecten op tijd en binnen budget werden opgeleverd, zelfs als er last-minute wijzigen waren. Bovendien zorgen zijn expertise en zijn grote netwerk ervoor dat je altijd een oplossing op maat krijgt, gecombineerd met een garantie voor een goede prijs. Mario is een van de mensen bij wie ik altijd met het volste vertrouwen projecten heb neergelegd.

  • "Vertrouwd en stipt"

    Edward van den Bosch, directeur, Edvance Marketingcommunicatie

    Ik ken Mario al vele jaren. Als collega en als leverancier. Het fijne van Mario is dat hij recht door zee is en dat je voor 100% aankunt op zijn advies. De grafische expertise heeft hij in decennia opgebouwd. Wil je een messcherpe prijs dan kan dat. Belangrijker nog: De prijs- en kwaliteitverhouding is altijd optimaal. Met andere woorden: dit is gewoon het beste adres. Vertrouwd en stipt.

  • "Post mailing brochures kostenbesparing"

    Directie, Basiq Dental BV

    Als ervaren inkoper heb ik geleerd dat de inkoop van drukwerk een wel heel bijzondere marktkennis vraagt. Toen ik Mario Klomp uitlegde hoe wij onze post mailings georganiseerd hadden en hem vroeg daar eens zijn licht over te laten schijnen, kwam hij met twee voorstellen voor verandering. Ik dacht de aanbodzijde van de grafische markt zelf al goed te kennen, maar dat bleek niet helemaal waar. De twee voorstellen waren overtuigend en we hebben ze uitgevoerd. Hierdoor hebben wij een substantiële kostenreductie kunnen realiseren.

  • "Kleurkaarten t.b.v. kleurstalen houtnerf"

    Lilianne Ceelen, marketing manager, Parthos B.V.

    Mario zoekt naar het best haalbare resultaat als het aankomt op het afstemmen van kleuren. Hij neemt hiervoor uitgebreid de tijd en tracht het optimale te realiseren. Drukwerkcoaching heeft gezorgd dat het drukwerk identiek is aan onze echte kleurstalen.