Drukwerk

Drukwerk is ons kennisgebied. Als u op zoek bent naar eerlijke ondersteuning kan Drukwerkcoaching uw drukwerk verzorgen.

Onze dienstverlening bestaat uit 3 varianten

Advisering:

Wij analyseren uw vraag naar drukwerk en geven u vervolgens een advies. Dit advies heeft betrekking op alle stappen die er zijn om drukwerk te laten maken. Dit advies kan worden uitgebreid met een advies over ontwerp en of distributie. Daarna kunnen we  assisteren bij het uitschrijven van een tender. U behoudt zelf de regie over het inkoopproces. Deze dienst is een aanvulling op de kennis van uw eigen drukwerk inkopers. Soms is ons advies een second opinion en altijd leid ons advies tot meer inzicht in de grafische industrie.

Het eerste gesprek is volledig gratis voor u.

Begeleiding:

Als u een complex pakket aan drukwerk heeft, of als het een opdracht voor drukwerk betreft met een hoog afbreukrisico, kunt u er voor kiezen om de begeleiding aan ons over te laten.  Door een zeer intensieve begeleiding kunnen wij garanderen dat er op tijd geleverd wordt en exact volgens specificatie.

Bemiddeling:

Bij deze variant nemen wij de rol van de drukwerkinkoper (tijdelijk) over. Uw eigen mensen kunnen zich met kerntakken bezighouden. Wij kopen uw drukwerk in bij de meeste geschikte drukkerijen en andere grafische bedrijven die het best toegerust zijn voor uw specifieke drukwerk pakket. Deze variant omvat vanzelfsprekend ook de begeleiding. Wij rekenen af bij de toeleveranciers en u ontvangt van ons een factuur.

  • "Unieke kennis van grafische technieken en producten"

    Lars van der Made, Marketing Manager, Perfectpro B.V.

    Als innovator binnen ons eigen vakgebied werken wij graag aan drukwerk dat de ‘grenzen van de mogelijkheden’ raakt. Mario heeft voor ons talloze uitdagende projecten verzorgd. Van innovatieve materialen en samenstellingen tot unieke vormen en afwerkingen. Door zijn brede netwerk van professionals kan hij ons altijd verrassen met noviteiten, waar we ook dankbaar gebruik van maken. Naast zijn uitgebreide kennis van producten, technieken en processen verloopt ook de communicatie eerlijk en helder. Al met al meer dan voldoende redenen voor ons om de komende jaren ook weer te rekenen op de expertise van Drukwerkcoaching.

  • "Drukkerij met de laagste prijs"

    Yvonne van Erp, directeur, Bolucchi

    Ik heb Mario Klomp gezegd dat ik op zoek ben naar de drukkerij met de laagste prijs. Mario heeft mij daarop geantwoord dat die helaas niet bestaat. Echter hij gaf tegelijkertijd aan dat hij kan zorgen voor de drukkerij met de meest faire prijs. Wij hebben nu geen zorgen meer want elk project wordt steeds neergelegd bij de beste partij. De partij die een grafische opdracht het beste kan uitvoeren op basis van zijn specialisme.

  • "Flexibel, eerlijk en daadkrachtig"

    Daan Zeven, Marketing Officer, Shimano

    Mario heeft me altijd perfect geadviseerd en heeft meerdere internationale projecten geweldig afgeleverd. Zijn enorme kennis van de grafische industrie, gecombineerd met zijn daadkracht en flexibiliteit, heeft er altijd voor gezorgd dat projecten op tijd en binnen budget werden opgeleverd, zelfs als er last-minute wijzigen waren. Bovendien zorgen zijn expertise en zijn grote netwerk ervoor dat je altijd een oplossing op maat krijgt, gecombineerd met een garantie voor een goede prijs. Mario is een van de mensen bij wie ik altijd met het volste vertrouwen projecten heb neergelegd.

  • "Vertrouwd en stipt"

    Edward van den Bosch, directeur, Edvance Marketingcommunicatie

    Ik ken Mario al vele jaren. Als collega en als leverancier. Het fijne van Mario is dat hij recht door zee is en dat je voor 100% aankunt op zijn advies. De grafische expertise heeft hij in decennia opgebouwd. Wil je een messcherpe prijs dan kan dat. Belangrijker nog: De prijs- en kwaliteitverhouding is altijd optimaal. Met andere woorden: dit is gewoon het beste adres. Vertrouwd en stipt.

  • "Post mailing brochures kostenbesparing"

    Directie, Basiq Dental BV

    Als ervaren inkoper heb ik geleerd dat de inkoop van drukwerk een wel heel bijzondere marktkennis vraagt. Toen ik Mario Klomp uitlegde hoe wij onze post mailings georganiseerd hadden en hem vroeg daar eens zijn licht over te laten schijnen, kwam hij met twee voorstellen voor verandering. Ik dacht de aanbodzijde van de grafische markt zelf al goed te kennen, maar dat bleek niet helemaal waar. De twee voorstellen waren overtuigend en we hebben ze uitgevoerd. Hierdoor hebben wij een substantiële kostenreductie kunnen realiseren.

  • "Kleurkaarten t.b.v. kleurstalen houtnerf"

    Lilianne Ceelen, marketing manager, Parthos B.V.

    Mario zoekt naar het best haalbare resultaat als het aankomt op het afstemmen van kleuren. Hij neemt hiervoor uitgebreid de tijd en tracht het optimale te realiseren. Drukwerkcoaching heeft gezorgd dat het drukwerk identiek is aan onze echte kleurstalen.